سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی با حکیمان، زندگی بخش خردها و درمان جانهاست . [امام علی علیه السلام]

ایام الله - شهیدان رضازاده لواف

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
در بهار آزادی، جای شهدا خالیست

فرارسیدن سال نو مبارک باد
خدایا به ما خوشنامی یوسف، دلسوزی حضرت محمد (ص)، انصاف و عدل امام علی (ع)، ولایتمداری حضرت زهرا (س)، حسن خلق امام حسن (ع)، فداکاری امام حسین (ع)، رشادت حضرت ابوالفضل (ع)، لیاقت یاری امام زمان (عج) عطا فرما.
با آرزوی سلامت، سعادت و عزت برای همه مسلمانان و شیعیان جهان


» برادران شهید (یکشنبه 89 اسفند 29 ساعت 9:12 عصر )
»» نجوا با شهیدان( نجوا)

عید فطر مبارک باد

توفیق درک ضیافت الهی و عید سعید فطر بر مسلمانان جهان

بویژه شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مبارک باد


» برادران شهید (پنج شنبه 89 شهریور 18 ساعت 11:33 عصر )
»» نجوا با شهیدان( نجوا)

در بهار آزادی جای شهدا خالی

« در بهار آزادی، جای شهدا خالی »

بهار سی و دومین سال انقلاب اسلامی را به شهیدانی که جان خود را فدای اسلام نمودند و به مادران و پدران بزرگوارشان و به تمامی خانواده های شهدا و ملت بزرگ ایران که حافظ راه شهیدان می باشند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
آری، گرچه به ظاهر جای شهدا در میان ما خالی است، اما، بهار آزادی که ارمغان فداکاری آن شهیدان بزرگ است، حاکی از آن است که ارواح بلند پرواز شهیدان، همچنان در فضای جامعه ما در پرواز اند و با بال گشودن آنان بر فضای جامعه، عطر و نسیم بهاری برای ما دل انگیزتر و شورآفرین تر می شود.
شهیدان، در میان ما حضور واقعی دارند و نظاره گر اعمال ما می باشند. آنان می نگرند که ما چگونه از خون بهای شهدا، یعنی انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می کنیم؟ در برابر توطئه های رنگارنگ، از سبز تا سیاه، چگونه واکنش نشان می دهیم؟ در بیعت و پیمانمان با امام شهیدان، خمینی بزرگ (ره) و خلف صالح او، مصداق کامل ولایت فقیه و رهبر آگاه و شجاع، حضرت آیه الله العظمی خامنه ای، استوار مانده ایم؟
آری، ملت سرفراز ایران، در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان و مزدورانشان، سربلند و استوار ایستاده و مردانه پاسخ نامردان روزگار را می دهند و پوزه استکبار جهانی و دنباله های داخلیشان را به خاک ذلت می مالند.
به روان پاک شهیدان، درود می فرستیم و از آنان می خواهیم که در شرایط سخت فتنه، الهام بخش و هدایتگر ما بوده و به درگاه الهی، شفیع ما باشند.

یادشان گرامی و راهشان پاینده باد!


» برادران شهید (شنبه 88 اسفند 29 ساعت 6:17 عصر )
»» نجوا با شهیدان( نجوا)

22 بهمن، حماسه بصیرت و اقتدار

شب گذشته می خواستم درباره وظیفه حضور در راهپیمایی 22 بهمن بنویسم و توصیه ای بر حضور همگانی داشته باشم. اما با خودم گفتم، مگر من کی هستم که دیگران را فرا بخوانم؟ مردم آگاه ایران خودشان خوب می دانند که چه باید بکنند و حقا که وظیفه شناس ترین هستند. کافی است بدانند، دشمن از چه می هراسد و مقام معظم رهبری از چه خشنود است، همان را وظیفه الهی خود می دانند که رضای خداوند نیز در آن است.
حتی اگر صدا و سیما بخشی از برنامه تبلیغی خود و پخش دعوت ها از سوی افراد سیاسی و مذهبی را نیز حذف نماید. چه بسا بهتر است. زیرا برخی از این افراد شاید باورشان شود که مردم به خاطر دعوت آنان حضور یافته اند! در حالی که هرگز چنین نیست.
ملت رشید و سرافراز ایران، براستی آگاه و وظیفه شناسند و حتی نیاز به تقدیر و تشکر من و امثال من و خیلی از رجال سیاسی و مذهبی هم ندارند. می دانند که انجام وظیفه شان، مورد تقدیر و تشکر خداوند متعال، امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری قرار می گیرد. و همین برای آنان بس است. من نیز در اینجا پیام تشکر مقام معظم رهبری را می آورم و برای سلامت او و امت بیدارش، دعا می کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عظیم الشأن و شگفتی آفرین ایران
خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.
و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و یکمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.
آیا سی و یک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟
آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن سی و یک سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از "مردم" می زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی صلّی الله علیه و آله و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهد؟
دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت. کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد.
سیّد علی خامنه ای
22/بهمن/1388


» برادران شهید (جمعه 88 بهمن 23 ساعت 12:4 صبح )
»» نجوا با شهیدان( نجوا)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
سالروز شهادت شهید محمد رضازاده و درگذشت ابو الشهیدین
یارسول الله!
تجلیل از شهیدان
سالروز شهادت شهید علیمحمد رضازاده گرامی باد
حقیقت شهادت
مسؤولیت در قبال شهیدان
[عناوین آرشیوشده]

بازدیدهای امروز: 1  بازدید
بازدیدهای دیروز: 1  بازدید
مجموع بازدیدها: 176773  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» لینک دوستان من «
» «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «